17. mars 2017

Helgelektyre(184)


Levende og døde - Han Kang
Melodien lever videre - Mary Higgins Clark
Saturday - Ian McEwan
Med kaldt blod - Truman Capote

Har ikke skrevet så mye innlegg denne uka for har ikke vært spesielt motivert og ville gjøre andre ting. Det er godt med et avbrekk til å gjøre andre ting noen ganger. Jeg er en kreativ person og liker å bruke tiden på slike ting også, som fargelegging, tegning og maling. Jeg bruker altfor mye tid på Nintendo 3DS spill og PC - spill, så man må gjøre kreative ting innimellom også.

Natt til onsdag leste jeg ferdig James Franco spytter når han snakker av Erik Eikehaug, og da begynte jeg å lese Melodien lever videre av Mary Higgins Clark. Forrige onsdag begynte samlesingen av Med kaldt blod av Truman Capote, som jeg leser sammen med youtuberen Bookworms Buddy. Jeg skal også lese videre i Saturday av Ian McEwan. Så flere bøker i helga blir det ikke. Skal ta igjen litt lesing og prøve å snekre sammen noen innlegg.

God helg.

Ukas låt: Wrecking Crew - Ammunition


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar