26. september 2016

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...


 Bøker jeg leste i forrige uke:

The Art of the Deal - Donald J. Trump with Tony Schwartz
Kjærlighetens tango - Carolina De Robertis
Arven (Night School, #2) - C.J. Daugherty

Antall leste sider i forrige uke:

814 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Fergen - Mats Strandberg
 
Bøker som leses nå:

Helter Skelter: The True Story of the Manson Murders - Vincent Bugliosi with Curt Gentry (True Crime/voksen)
Verdens lys - James Lee Burke (thriller,mysterie/voksen)
The Waste Lands (The Dark Tower, #3) - Stephen King (western, science fiction, fantasy, horror)

Planlagte bøker denne uken:

Helter Skelter: The True Story of the Manson Murders - Vincent Bugliosi with Curt Gentry (True Crime/voksen)
Verdens lys - James Lee Burke (thriller,mysterie/voksen)
The Waste Lands (The Dark Tower, #3) - Stephen King
The Awakening of Sunshine Girl (The Haunting of Sunshine Girl, #2) - Paige McKenzie (horror, ungdom)

Natt til mandag i forrige uke ble jeg ferdig medThe Art of the Deal av Donald J. Trump with Tony Schwartz og samme natt begynte jeg på Arven av C.J. Daugherty. Arven er bok to i Night School serien. Den leste jeg ut natt til søndag.

Kjærlighetens tango av Carolina De Robertis ble jeg ferdig med forrige torsdag og samme kveld begynte jeg på Helter Skelter: The True Story of the Manson Murders av Vincent Bugliosi with Curt Gentry. True Crime er en sjanger jeg alltid har vært interessert i. Seriemordere og mordsaker fra virkeligheten er fascinerende både i bokformat og på TV. 

Natt til søndag begynte jeg på Verdens lys av James Lee Burke og i går begynte jeg også på The Waste Lands som er bok tre i The Dark Tower serien av Stephen King. 
Phew, mange bøker å holde styr på, men slik er det. 

Denne uka blir det å lese videre i: Helter Skelter, Verdens lys og The Waste Lands. Tviler på at jeg blir ferdig med noen av dem i løpet av uka siden alle bøkene er litt store, men hvis jeg blir det skal jeg begynne på The Awakening of Sunshine Girl av Paige McKenzie, som er bok to i The Haunting of Sunshine Girl trilogien. Første bok leste jeg tidligere i sommer.

Ellers hadde det vært kjekt med litt søvn, men det er umulig å få. Å lide av søvnmangel er jo in og søvn er bare oppskrytt. Man får i det minste lest mer og se en del gamle serier på TV. Masse dødtid er noe herk.

2 kommentarer:

  1. Fin oppsummering, virker som om du fikk lest en del i forrige uke og ganske variert også, så flott :) Synd ellers at du har søvnmangel, det høres slitsomt ut, håper ting bedrer seg. Håper også at du får en fin uke med bøker og annen hygge =D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) Prøver å lese variert, selv om det er horror som er favorittsjangeren, men kan ikke lese horror hele tiden:)

      Ja, søvnmangel er noe dritt, men har lidd av det i de siste årene så man blir på en måte vant til det også. Det er utrolig hva man blir vant til. Ulempen er at dagene blir ekstra lange:)

      Takk og det samme ønsker jeg deg, Karoline:) Uken blir nok det samme som uka før og uka før der igjen. De har lett for å bli det samme. Sånn er det når man trør hjemme.

      Håper at høsten kommer for fullt snart. Det er min årstid;)

      Slett